lørdag, september 06, 2008

Award og blogcandy

Awarden har jeg fått av søte Kristin (Angelo), og det er hun som har en fantastisk STOR candy også. Så ta en titt på hennes kreativitet, og sleng dere med! ;-)




There's some rules for this award as well:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls (or boys) you’ve nominate

Her er de jeg nominerer denne gangen:
Stjerneglimt
Hanne
Shamu
Daniel
Kristin
Snikkersoginnfaill
Sipusa

3 kommentarer:

Shamu sa...

Tusen takk! Det var da utrolig koselig!

SStor klem fra meg

Daniel August sa...

Tusen takk for awarden Lise.

Jeg skal legge deg til i listen min.. ;P

Mvh
Daniel

Hanne sa...

Å Lise, tuuusen hjertelig takk! Nå ble jeg både rørt og glad, og temmelig overrasket også! Så gøy!

Dette satte en ekstra piff i motivasjonen på å få hobbyrommet litt rent & ryddig - gruer alltid til å sette i gang :/ men nå MÅ jeg :)

God helg til deg også!
Klem fra Hanne:)