søndag, mars 07, 2010

Nye strikkerier

* Da er innlegget oppdatert med bilder




Nok et par pulsvanter. Strikket etter samme oppskrift som de i forrige innlegg, men denne gang er de strikket på pinner nr 3,5 (de forrige strikket jeg på pinner nr 2,5), så disse sitter perfekt på min hånd. Har ikke bestemt meg for om de skal havne i gaveesken eller om jeg skal ha de selv. Tenker de hadde vært perfekte for sitte-på-trappa-og-strikke-i-vårsola-mens-jentene-sover-i-vogna-stunder. Så vi får se! ;)



Jeg har strikket en hals også. Etter denne oppskriften fra Garnstudio. Jeg har strikket den i Lanett på pinner nr 3,5. Den passet perfekt på snuppelupp1, så da må jeg strikke en maken til snuppelupp2. :)


Ha en fortsatt fin dag alle sammen. Det skal vi også, i øsende-pøsende-det-drypper-fra-tak-snart-blir det-vår-vær!

1 kommentar:

sjeroks sa...

så flotte ting du strikker:D

og takk for hyggelig komentar i bloggen min:)