tirsdag, juni 15, 2010

SE!


Hva som kommer flyvende til oss i løpet av dagen. :)

4 kommentarer:

Lise sa...

Hun landet utenfor her i går kveld. :) Har ligget og Uhuu`et i hele natt, men ble i godt humør da jentene sto opp i dag. ;)

Angelo sa...

Så søt ugle! Til å bli i godt humør av. Slikt trenger jeg i disse triste dagene med den syke hunden min.
Jeg har allerede tenkt på det med å ta mange bilder av henne i den tiden vi har igjen. Heldigvis har jeg alltid tatt mange bilder av henne, men nå skal det bli enda flere.
Egen album til henne kommer også etterhvert, men nå skal jeg bare kose meg med henne mest mulig.
Ferien hadde ikke så mange planer fra før, men nå ble den med ett enda roligere. :)

Kos deg, Lise, og takk for koselig kommentar i bloggen min.

Klem, Kristin :)

frøken ij sa...

Så bra at du heier på meg! :D Trenger det når jeg driver å nøster opp jakken også, det er Eskimo og floker seg lett sammen.. Søt ugle som har kommet flygende til dere :)

Fru Rosa sa...

Så søt:)) Har du laget den selv? du er flink:))

Jeg har noe til deg på bloggen min:))



klem:)