torsdag, mai 31, 2012

Dette blir for drøyt..

Eller FOR drøyt er det vel ikke, men drøyt det er det. Dette garnet. :D Herlig! En ny tynngenser til snupp 1. De genserne de har hatt tidligere har fått masse skryt av både meg og barnehagen. Et genialt plagg har det vært. Håper denne blir like bra, og ja selvfølgelig skal jeg nå legge opp til en genser til. :) Disse er planlagt ferdig til oppstart i barnehagen etter sommerferien. De lillastripete fungerer gjennom sommeren. For her ser det ut til at vi kan få bruk for dem, selv om vi nærmer oss solsnu med stormskritt. (enormt fort etter min mening, jeg bladde nemmelig om på kalenderen i går. Fra mars til mai.. og i morgen må jeg vel bla om til juni. Snakker om at våren har gått fort. :P)

Satser på litt actionbilder når genser nr 2 er ferdig. Her i gården er det nemmelig urettferdig om ett plagg er ferdig før det andre, så vi sier ikke så mye om det. ;)

Oppskrift: Helt enkel nøstebarngenser
Str: 4 år
Pinner nr: 2,5 og 3
Garn: Holst supersoft uld, farger: red clover og poppy
Gram: 93g

1 kommentar:

Stine sa...

Kjempe fin genser :) Har ønsket meg nøstebarn boken te bursdagen *krysser strikkepinnene*
Mye fint på bloggen din :)