søndag, august 05, 2007

Første dag som blogger

Da har jeg også blitt blogger.. Så får vi se hvor lenge dette holder. ;) Får bruke dette rommet, inntil hobbyrommet mitt her hjemme blir født! ;)
For tiden er det dukkeklær som opptar min tid, og kjøkkenbordet.. Ellers har jeg sydd liftgardin til kjøkkenet, og panelgardiner til spisestua i sommer. Artig med nyoppusset kjøkken! Scrappinga får vente til hobbyrommet er klart tror jeg.. Blir så mye å rydde bort for å spise middag. Men det resulterer selvfølgelig i at det blir en haug med bilder som ikke kommer i album på en stund. Stua skal bli ferdig før vi går i gang med hobbyrom/kontor. Legger ut bilder etterhvert som jeg lager ting tenker jeg. Har brukt, og kommer til å bruke, nettet som en inspirasjonskilde, så nå kan jeg kanskje bidra til andre hobbykikkere også! ;)

Ingen kommentarer: