søndag, september 23, 2007

oppdatering

Lenge siden jeg har blogget nå, men det betyr ikke at jeg ikke har gjort noe! ;-) Det betyr vel mer det at jeg ikke har hatt tid/orket å lagt inn bilder fra kameraet. Men her er litt av det jeg har gjort siden sist:

Sjal, et i brunt og et i petroleumsfarget. Begge i Kitten Mohair.

Vinflaskeholdere, begge har funnet et nytt hjem. Ei til ei venninne som har hatt bursdag, og ei til ei som har flytta inn i ei ny leilighet.
Nå er det ei ny flaskeveske på pinnene, samt julegaver til et par gutter i familien, flere lommetøfler og calorimetri. I tillegg har jeg fått litt "dilla" på å lage julekort, kommer sikkert bilder etterhvert. Altså nok og henge fingrene i, men slapper av fra skole, arbeid og oppussing av hus når jeg holder på med hobbyene mine. Ikke noe stressfaktor her nei! Lenge til jul! :-D

Ingen kommentarer: