tirsdag, oktober 23, 2007

oj

Hjelp.. her var det lenge siden det har vært noe liv! :O Skyldes at det skjer så mye at pc`n ikke får den omsorgen den trenger. ;) Men i ledige stunder henger det noe i fingrene mine. for tiden er det prøveprosjekte med votter i samme stil som lua jeg strikket tidligere. Blitt inspirert av noen inne på Hobbyforum (husker ikke i farta hvem) som strikker sms-votter. Har ingen oppskrift, så det driver jeg og lager selv.. Blir spennende.. hmm.. forslag mottas med takk! :) men tror det skal gå bra da.. bilder kommer vel etterhvert. Har strikket en del calorimetrier også. Har faktisk laget calorimetri og lommetøfler til baby born også. Har et par småtupper i familien som ville ha noe nytt til "barna sine" til jul. Har ikke kameraet i nærheten, så det får bli bilder en annen gang. :) Måtte bare vise at jeg lever. :D

1 kommentar:

Hobbygåsa sa...

Heisann. Det ligger en utfordring til deg i bloggen min. Ta den hvis du har tid, hvis ikke er det helt ok! Ha en fin dag!