søndag, desember 16, 2007

nærmer seg jul

I dag er det bare en uke til lille julaften. Alle de syv sortene er i boks (ja faktisk! helt utrolig. har fått to sorter av mamma da men..) og alle julegavene er pakket i gråpapir med hjemmelagde kort. Ganske fornøyd faktisk, 12 av 23 gaver er hjemmelagde! oj.. ble det så mange? Snedig når man begynner så tidlig, da merker man det ikke så godt. Ja, det blir vel egentlig 25 gaver da, om man rekner med gaver fra meg til sambo`n og fra han til meg. Og de er kjøpt. så vanskelig å lage noe som han ikke ser, han er av den nyskjerringe typen. :)
Nå sitter jeg bare og planlegger hva jeg skal begynne på nå som julegavene er ferdige.. Blir nok noen små-prosjekter som blir "i tillfelle". (hater å ikke ha gaver om noen jeg ikke har tenkt på kommer.)
Og så har jeg vel et prosjekt for å ha under treet.. *kremt* Får stadig små hint fra sambo når vi er i butikker, "næh se, der har de ferdige!" hehe sann mine ord! Det skal bli ferdig! hehe (oops.. nå har jeg sagt det..)

Ingen kommentarer: