mandag, mai 12, 2008

Hverdagsromantikk

Et forsøk på et kort til Kristines blog candy challange. Kortet er laget med kaffefilter og dorull. Ordentlig hverdag spør du meg! :-D Sammen med litt rosa og hjerter, blir det hverdagsromantikk! ;-) Dette kortet skal jeg gi til ei jeg setter stor pris på. ;-)
Forside:




Inni:


Bildene lyver noe helt fantastisk! Selve kortet er egentlig rosa.. Men men.. Hun som får det får jo se de virkelige fargene! ;-) Og av en eller annen merkverdig grunn roterte bildene på seg.. hmmm.. jaja
så gjenstår det å se om Kristine godtar bidraget mitt! ;-)

2 kommentarer:

Kristine sa...

Dette var kjempeflott Lise! Og absolutt godkjent!!! Da har du fått en lapp i hatten! Og hvis du legger ut bilde av det på Papirgleder sitt forum,får du en til lapp i hatten!
Takk for at du er med!
Stor klem fra Kristine=)

Anonym sa...

Hey! Det kortet likte jeg! Og særlig den lomma med noe inni, elsker lommer med noe inni, hehe, man får følelsen av noe svært spennende;-D