torsdag, april 29, 2010

Mor og barn *Oppdatert*

Har oppdatert nederst i innlegget:

Da har stoff og mønster blitt til noe! :) Her kommer først min kjole, har forandret litt på mønsteret. ;)
Str.38, Stoff: Lilla stretch chenille
Her er jentenes kjoler, også der har jeg forandret bittelitt. ;)
Str. 1år, stoff: lilla stretch chenille
Og her er de sammen.
Bilde av detaljer på kjolene kommer når alle detaljene er i hus. ;) Måtte bare vise frem kjolene. ;) Men detaljene som kommer til å være prikken over i`en forventes å ankomme min postkasse i løpet av denne uka eller like over helga. :) *spent*
OPPDATERT
Navneknapp på kjolen til Kirsti:

Navneknapp på kjolen til Lotte:

Navneknapper på kjolen min:

Synes disse knappene fra Snella og Petronella ble superkule! :)

8 kommentarer:

Kristine sa...

Tippe dåkk bli bra søt i dæm, all tre;-) Flenk du e!

Lise sa...

Takk for det. ;)

mona sa...

Det gikk kjapt! Fine kjoler, artig at alle har nesten like.

Spent på hva pynten blir da. :o)

Anonym sa...

Wow, så fine de var! Lilla er bare lekkert!;o)

Klemmer Ida:o)

Anonym sa...

Kjempe fine kjoler!

sjeroks sa...

herlig:D
du fikk det jo rågodt til, bare jeg som ikke liker å sy i det stoffet, hehe, men de ble jo rå flotte:)

Tusen takk for koselig kommentar

Fru Keilegavlen sa...

Nei, så søte!!! De vert nok kjempeflotte i dei alle tre.

Lise sa...

Takk for mange hyggelige kommentarer. :) Det varmer i vårkulda. ;)