søndag, juli 22, 2012

Min egen s25

Så etter ca 5års grubling, har mitt nye leketøy kommet i hus. En husqvarna s25. :-D klarte nesten ikke å vente til vi kom heim med å sette den opp. Men da jeg pakket den ut, ville jeg nesten levere den tilbake.. Det var forholdsvis mye å sette seg inn i.. Og foreløpig har jeg brukt 1 innstilling. Jeg har sydd 1 plagg,og det ble en lue til meg. En prøvelapp for å ha på hodet tenker jeg vi sier. Jeg er fortsatt ikke helt fortrolig med min nye bestevenn. Men et forhold skapes vel over tid. ;-) sømmen blir litt utafor kanten av stoffet, så er nok litt "redd" kniven. Satser på at neste plagg blir bedre, men sikkert litt mindre.;-) denne lua hadde jeg tenkt til jentene, så det gjør nok ikke noe om jeg skjærer litt kanter. Og strikking? Joda, det blir litt av det også. Kommer tilbake til det. :-)

2 kommentarer:

Stjerneglimt sa...

Håper du får mange kreative lekestunder med den :-) , kan nesten ikke vente til vi skal kjøpe stoff så du får leke fram kjolen min :-) :-)

LivM sa...

Gratulerer. Denne ser jo super ut. Men jeg forstår helt frustrasjonen din. En trenger lang tid til øving og til å sette seg inn i alle finesser. Det burde fulgt et obligatorisk innføringskurs med! Det hadde vært smart! Lykke til !