søndag, juni 03, 2012

Cuddly#2

Denne gangen i blått. Valgte å ha kinderegg med perler i denne gang også. Men er litt usikker på om jeg egentlig tørr å gi bort det. Må i allefall si til de nybakte foreldrene at de må sjekke med jevne mellomrom. Pjokken trenger vel strengt talt ikke å leke med perler riktig ennda..
Denne kosekaninen skal få sitte på toppen av en bleiekake tror jeg. :) Det var gøy å lage, og gøy å gi bort.
Han er pittelitt sjenert, med øret over ansiktet. ;)



Oppskrift: Cuddly
Garn: Mandarin naturell
Pinner: nr 3,5
Gram: 25g

Har laget meg helt enkle pulsvarmere også. Har behov for å holde hendene varme for tiden. Og temperaturen ute bidrar ikke akkurat til det.
Oppskrift: egen
Garn: Sandnes alpakka
pinner: nr3
gram 21g

1 kommentar:

Fru Keilegavlen sa...

Så herleg cuddly! Likte og innpakkinga di av kjøkkenklutar. Den trur eg eg skal gjennomføre og. Ønskjer deg ein fortsatt fin søndag.