mandag, juni 18, 2012

skatter

Forrige helg var vi på kjærestetur. Fantastisk herlig med slike helger. Og det ble ikke dårligere av at jeg fant et par skatter! :) Vi var i Østersund, og der er det to faste loppis i sentrum. Kjærestekaill`n er kanskje den av oss som er mest ivrig på slike loppiser. Men det var nok jeg som ble mest fornøyd denne gang. :)
Jeg fant et syskrin til 90 SEK, åpnet det for å se hvilken tilstand den var i. Og da fant jeg en hel haug med knapper! O lykke! :-D



Her er knappene sortert etter farge. :)


På den andre loppisen fant jeg et hesptre (eller er det egentlig en garnvinde?) som jeg tror må være helt ny. Den lå i plastikk til og med. Til den nette som av 40 SEK. O lykke! :-D
Bak skimtes "reiret" mitt. Der ligger det 3 strikkerier (4 i dag) og 1 ferdig produkt. ;)

Og så var jeg innom Sydilla. Herlig! Resultat får dere se om litt. ;)

2 kommentarer:

frøken ij sa...

Så gøye funn! :) Alltid kjekt når man har gjort et kupp.

Felisi sa...

Så flotte ting du fant! Billig var det også, så du kan virkelig være fornøyd med deg selv ;)