onsdag, mai 30, 2012

Bomull til mor og barn

Jeg har laget to vaskekluter og 10 pads. Padsene skal visstnok (har ikke prøvd selv) være geniale å bruke til f.eks. sminkefjerning. Jeg har tatt utgangspunkt i noen drops oppskrifter på disse.

Oppskrift:Pads og vaskekluter
Garn: Mandarin petit, rester etter dåpskjolene til jentene (lagt dobbelt)
Pinner: nr 5 
Gram: tilsammen 79g


Og så har jeg strikket en liten kosekanin. Det popper stadig ut mager rundt omkring, så greit å ha litt i gaveesken (som forøvrig bare er et bord.. må kanskje ordne med en eske..) Kaninhode er fylt med et kinderegg. Inni kinderegget er det perler. Jentene er superfornøyd med at mamma "måtte" kjøpe kinderegg i helga. ;) Anbefaler meg selv til en evt senere anledning, å huske å tape rundt egget FØR jeg syr igjen hullet og fester tråden babysafe..

Oppskrift: Cuddly
Garn: Mandarin naturell
Pinner: nr 3,5
Gram: 24g

Ingen kommentarer: